Marta Saneribox

sanerimarts16.jpgSaņēmu savu pirmo šī gada Saneri kastīti uzreiz pēc 8.marta, ir
pagājusi nedēļa un nu varu padalīties ar savām atsauksmēm un pirmajiem iespaidiem par marta kastītē esošajiem produktiem. Produktu (miniparaugu un testerīšu) šoreiz bija daudz un tas, protams, man bija patīkams pārsteigums.Arī kastītes dizains ir nedaudz mainījies, bet man patīk! Te var iepazīties ar maniem iespaidiem par iepriekšējām (pagājušā gada) decembra un oktobra kastītēm.

Kas tad šoreiz bija Saneribox?

sanerimarts16_3

– 2 īpašie piedāvājumi SaneriBox klientiem. Viens no tiem ir ielūgums vakuuma-rullīšu masāžas procedūrai ķermeņa korekcijai. Uzrādot šo ielūgumu 50 min seanss tiek piedāvāts par īpašu cenu – 14.50 eur. Otrs piedāvājums ir īpaši Saneri kastīšu īpašniecēm – aromprocedūras ādas atjaunošanai un komfortam par īpašu cenu – 22 eur. Šo iespēju es noteikti izmantošu!

– 6 miniprodukti un 4 paraugi;

– 1 dekoratīvās kosmētikas miniprodukts;

– 3 produktiņi matiem;

–  2 priekš manis jauni zīmoli;

–  1 Latvijā ražots miniprodukts.

 

sanerimarts16_4

Sākšu ar produktiņiem, kas ir visās marta kastītēs:

  • Yves Saint Laurent YSL Beaute pūderkrēms (5ml)

Priecājos par šo produktu, kā arī par to, ka tonis man der. Man ir trāpījies tāds labs medium tonis. Produkts patīkami smaržo, labi klājās. Pūderkrēms ir ar SPF 22 un PA ++ (augsta aizsardzība). Pilna izmēra produkta (30 ml) cena ir 51 eur un tas ir jaunums, kas parādījies tikai šomēnes.

  • Stenders dušas želeja vai krēms

Man trāpījās liepziedu dušas želeja (30 ml). Ar prieku to pamēģināju, jo mani apbūra želejas smarža – tiešām liepziedi, salda un patīkama smarža. Dušas želeja puto ļoti labi, jo tajā diemžēl ir SLS mošķis, smarža diezgan ātri izgaist, bet āda pēc mazgāšanas jūtās labi. Vīram gan nedošu testēt šo želeju, jo āda viņam ir ļoti jūtīga pret ķīmiju (SLS, SLES u.tml.). Produktā ir vairāk kā 80% dabiskas izcelsmes sastāvdaļu!

  • Weleda bērzu eļļa pret celulītu (10 ml)

Uzreiz atzīšos, ka šis man ir viens no marta kastītes favorītproduktiem. Ar eļļām es draudzējos diezgan piesardzīgi, bet par Weledas eļļām tik tiešām esmu dzirdējusi tikai labas atsauksmes, tāpēc droši mēģināju eļļu un smērēju to ne tikai uz augšstilbiem (man nav celulīta, bet āda šajā zonā nav tik tvirta kā gribētos) un uz vēdera (pēc grūtniecības āda uz vēdera arī ir neelastīga). Eļļa patīkami smaržo, ātri iesūcās. Tā stiprina saistaudus, padara ādu gludu un zīdaini maigu. Un tas viss ir tieši tas, ko biju meklējusi citos līdzīgos produktos. Eļļu ir jāklāj uz mitras ādas un, lai iegūtu labāku efektu, jāizmanto masāžas suku, birsti. Es gan izmantoju tikai plaukstas un efekts bija jūtams uzreiz. Domāju, ka varētu iegādāties arī pilna izmēra produktu (100ml – 19.53 eur).

sanerimarts16_5

  •     Schwarzkopf BC Bonacure BC C Repair Rescue Reversilane dziļi barojoša maska un barojošs-aizsargājošs serums (2-fāžu)

Maska dziļi baro un palielina matu iekšējo spēku. Esmu jau agrāk lietojusi šo masku, kad krāsoju matus. Maska ir ļoti forša, jauki smaržo, ir efektīga, matu stāvoklis tik tiešām būtiski uzlabojas pēc BC produktu lietošanas. BC Repair Rescue barojošs-aizsargājošs serums ir pirmais 2-kāršas iedarbības līdzeklis matiem ar aizsardzību pret karstumu un UV stariem. Izmēģināju arī šo produktu, bet mans favorīts viennozīmīgi ir maska. Tā kā seruma divas fāzes ir jāsajauc savā starpā, maskas lietošana ir ļoti vienkārša un ērta. Protams šie līdzekļi nav ne eko, ne dabīgie, bet tie ir profesionāli un kvalitatīvi. Iesaku pamēģināt!

  • Gatineau Aquamemory dziļi mitrinoša sejas krēms-maska (15ml)

Maska ir gaiši zilā krāsā, ļoti patīkami smaržo, kad ir uzklāta – nerada diskomforta sajūtu. Pēc lietošanas āda ir mitrināta un jūtās labi. Šis līdzeklis ir jātur 15 minūtes un pēc tam atlikušais produkts ir jānoņem nost ar salveti vai dvielīti. Šī maska arī ir mans favorītprodukts.

  • TonyMoly Aquaporin Waterful Emulsion

Par šo produktu informāciju man nācās meklēt internetā, precīzāk Ebay dzīlēs. Līdzeklis ir ražots Korejā. Emulsija ir dziļo mitrinoša, tā jāuzklāj uz tīras ādas. TonyMoly man ir jauns un nepazīstams zīmols. Emulsija tik tiešām ir mitrinoša, svaigi smaržo. Diemžēl uz iepakojuma sastāvs un produkta apraksts ir korejiešu valodā.. Pēc produkta uzklāšanas, āda kļūst maiga un gluda. Ebay atradu pilna izmēra produktu (150ml) un tā cena ir aptuveni 12 dolāri. Šo produktu var iegādāties arī Latvijā Nikamax internetveikalā (tur cena produktam ir 18 eur). Pati internetlapa latviešu valodā ir tulkota ar Google, bet tur var gūt aptuvenu priekšstatu par produktiem, arī to sastāvu (emulsija man par prieku nesatur parabēnus un mākslīgās krāsvielas.. Paskatījos pieejamos produktus un to klāsts ir diezgan plašs.

sanerimarts16_6

  • Stenders  Cranberry Body Yogurt 

Šis dzērveņu ķermeņa jogurts satur vairāk kā 95% dabiskas izcelsmes izejvielu, tostarp dzērveņu, jogurta ekstraktus, omega tauksskābes. Neesmu vēl pamēģinājusi, bet noteikti to izdarīšu. Tādu paraudziņu nekad nevar būt par daudz.

  • Viteks Cosmetics DeadSea Night Cream sausai un jūtīgai ādai

Šis krēms satur minerāļus, Šī sviestu un makadāmijas eļļu, diemžēl arī parafīnu un parabēnus, tāpēc to atdāvināšu kādai citai, jo krēms man nederēs. No Šī sviesta ātrāk aizsprostojas poras.

  • Aptiekārs (Viteks) maska matiem ikdienas kopšanai

Maska satur avokado un nātri. Produkts sola aizsargāt no apkārtējās vides nelabvēlīgās ietekmes, mitrina galvas ādu, kopj un novērš matu izkrišanu. Mani neiepriecināja matu maskas sastāvs, tāpēc to arī atdāvināšu.

Kopumā man ļoti patika marta kastītes saturs. Biju patīkami pārsteigta. Mani favorītprodukti viennozīmīgi ir Yves Saint Laurent pūderkrēms, Weleda bērzu eļļa pret celulītu un Gatineau sejas maska. Šoreiz gan nebija neviens lielāka tilpuma produkts, bet nu cerams, ka nākamajā kastītē būs citi produkti un citi pārsteigumi.

SaneriBox var pasūtīt gan atsevišķi pa vienai kastītei vai arī abonēt šeit.

 

Leave a comment