Mana pirmā LoveLula kastīte

Marts man vienmēr ir bijis īpašs mēnesis. Beidzot saules ir vairāk, pavasaris mudina izvilkt svārkus no skapja un justies skaistākai. Sāku sevi vairāk lutināt un šoreiz vēlos pastāstīt par LoveLula – dabīgās un organiskās kosmētikas izplatītāju no Lielbritānijas, kura misija ir piedāvāt pašus labākos kosmētikas zīmolus un to produktus, kuri nesatur SLS, parabēnus un nav testēti uz dzīvniekiem. Man ir liels prieks, ka LoveLula piedāvā iespēju izmēģināt tos savās abonementu skaistuma kastītēs – LoveLula Beauty Box.

marts.jpgIzmantoju lielisko iespēju abonēt šo kastīti (sākumā uz 3 mēnešiem), lai iegūtu jaunus iespaidus un izbaudītu dabīgo un organisko kosmētiku. Starptautiskā pasūtīšana ir pieejama vai nu uz 3 mēnešiem (52.50 poundi ar sūtīšanu) vai uz gadu (210 poundi ar sūtīšanu).

 

Pirmā kastīte vienmēr ir īpaša un uzreiz atzīšos, ka vīlusies es nebiju. Kopumā bija 6 produkti un viens no tiem ir no Latvijas!

marts1

marts3.jpgŠis ir dziļi mitrinošs attīrošais pieniņš maigai dekoratīvās kosmētikas noņemšanai. Āda pēc tā lietošanas ir maiga un mitrināta. Sastāvā esošā mandeļu eļļa lieliski izšķīdina netīrumus, glicerīns  attīra un alveja mitrina. Piemērots visiem ādas tipiem. Sastāvs ir 91% dabīgs.

Man patīk ērtais iepakojums, produkta aromāts. Pats pieniņš diezgan labi tika galā ar manu skropstu tušu Bourjous Push Up Volume Glamour ultra black edition), bet tas arī ir vienīgais dekoratīvās kosmētikas līdzeklis, kuru lietoju ikdienā.

marts4.jpg

Foršs lūpu balzāmiņš no Hurraw ar vaniļu, kumelīti. Smarža ir ļoti interesanta, sastāvs produktam ir ļoti labs un šis ir viens no maniem šīs kastītes favorītproduktiem.

Bioaktīvā kūdras maska man šķiet ir ļoti interesants produkts. Tās bagātīgais sastāvs ar dabīgajām minerālskābēm, lipīdiem, aminoskābēm,enzīmiem, mikroelementiem, sēru ir efektīvs līdzeklīs cīņai ar akni, psoriāzi, ekzēmu. Izlīdzina ādas toni. Sastāvs ir 100% dabīgs.

Sākumā nedaudz izbijos no maskas krāsas, jo tā ir melni brūna. Maska jāuzklāj uz samitrinātas un tīras ādas. Tā jāpatur 10 min un jāseko līdzi, lai tā neizžūst. Ja tā gadās, tad tā vieta ir jāsamitrina. To noņem ar mitru drāniņu. Maska jālieto 1-3 x nedēļā. Pats produkts viegli smaržo pēc zemes, pēc tās lietošanas āda jūtas attīrīta un svaiga.

  • UrbanVeda Radiance Collection (~ 15 eur)marts2.jpg

 

Šajā kolekcijā ietilpst 3 produkti:

– DailUrbanVedy Radiance Facial Wash (20ml)

– Radiance Exfoliating Facial Polish (20ml)

– Radiance Day Cream (10ml)

Pirmais, kas mani sajūsmināja bija spēcīgais ajūrvēdiskais aromāts. Sākumā pat apreiba galva, smarža asociējās ar ziedu pļavu un zilajām rudzupuķēm. Sastāvā ir kurkuma (turmeric), kas ir izcils līdzeklis ar antibakteriālām, ādu atveseļojošām īpašībām. Produktos ir arī kliņģerīte, pačūlija, koriandrs.

Šie produkti ir radīti, lai novērstu apkārtējās vides kaitīgās iedarbības radītās sekas. Klasiskās ajūrvēdas principi ir izmantoti kosmētikā, kas paredzēta mūsdienu cilvēkam. Mazgāšanas līdzekļa sastāvā ir arī enzīmi, vitamīni un antioksidanti, kas palīdz atjaunot ādas šūnas. Sejas pīlings ir krēmīgs skrubītis, Diemžēl tas priekš manis likās par abrazīvu.

Dienas krēms ir paredzēts, lai atjaunotu ādas šūnas, izlīdzinātu ādas toni un cīnītos ar hiperpigmentāciju. Kopumā šis komplektiņš man patika, bet pie smaržas gan ir jāpierod. Ar pārējiem UrbanVeda produktiem var iepazīties šeit.marts5

  • John Masters Organics Blood Orange & Vanilla body milk (10ml) 

John Masters Organics ir viens no maniem iecienītākajiem dabīgās kosmētikas zīmoliem. Šis paraudziņš man pietika veselām 2 reizēm un secinājums ir tāds – būs vien jāiegādājās pilna izmēra produkts. Pieniņš ātri iesūcās, lieliski mitrina ādu, padara to gludu. Produkts satur 12 organiskus augu ekstraktus un eļļas. No John Masters Organics esmu iecienījusi visvairāk tieši matu kopšanas līdzekļus, ar šī zīmola produktiem var iepazīties šeit.

  • Madara Sun Flower Golden Beige tinting fluid

Jā, LoveLula piedāvā Madaras produktus un par to man ir liels prieks. Agrāk neesmu lietojusi tonējošos fluīdus no Madaras, bet nu man bija lieliska iespēja to izmēģināt. Īsāk sakot, esmu atradusi īsto produktu pavasara/vasaras sezonai. Te var apskatīties pārējos Madara produktus, kurus piedāvā LoveLula.

Kopumā esmu stāvā sajūsmā par marta LoveLula kastīti. Ar nepacietību gaidu jau nākamo!

 

 

2 thoughts on “Mana pirmā LoveLula kastīte

Leave a comment